close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סגנונות לעיצוב הבית שכדאי להכיר – 2021

מערכת שורשב כסליו, תשפא18/11/2020

שנת 2021 מביאה עימה חידושים בתחום עיצוב הבית המערבים סגנונות שונים, שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה והרבה יוקרה ואלגנטיות. המאמר יסקור סגנונות שונים לעיצוב הבית שכדאי להכיר

תגיות:

הטרנדים שכדאי להכיר לקראת שנת 2021
כבר ב-2020 ניתן היה להבחין בשינוי שחל בעיצוב בתים ומשרדים הממשיך אל תוך 2021. מדובר על שימוש רב יותר בחומרים ממוחזרים, טכנולוגיות אלטרנטיביות ושילוב ביניהם. בעתיד גם הריהוט המודרני יתוכנן מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. עם המגמה המשתנה נכנסים גם הבתים החכמים לפעולה והתפעול של המכשירים בבית הרבה יותר קל וזמין. עיצוב בתים בהם חללים משותפים הפכו לטרנד כבר ב-2020. סגנון המטבח הפתוח והמשולב עם חלל פינת הישיבה הפך את החלל לגדול יותר, פתוח ומרווח. הכנת כיבוד מול האורחים או בני הבית הביאה עימה

יתרונות רבים. הילדים תחת השגחה , השיחה עם האורחים קולחת והמתחם גדול יותר משהיה בעבר. בנוסף, בשל המגמה לעבוד מהבית, עיצוב פנים של חללים מסוימים יהפוך ליצירתי יותר ויכלול את הצרכים המשתנים. מגמה נוספת היא להפוך את הבתים להיברידים עם שימוש מעורב בחללים. כלומר, החללים יהפכו לרב שימושיים באמצעות דלתות הזזה וחיפויים נסתרים שונים.

סגנונות עיצוב בבתי יוקרה
בתי יוקרה מעלים אצל רבים מאתנו תחושה של ריהוט עתיק ויקר, וילונות קטיפה, אלמנטים מזהב, שיש יוקרתי, תמונות אומנות יקרות ועוד. בבתים כאלו נוכל למצוא קומת מרתף ענקית, מעליה חלל גדול הכולל את הסלון והמטבח ומבחוץ את הכניסה לבית והגינה. משם מדרגות מעוצבות המובילות לחדרי המגורים עם חדרי אמבטיה צמודים וכד'. מעצב פנים יכול לאפיין את היוקרה בווילות או בדירות יוקרתיות ולהתבסס על סגנון מסוים באמצעות איכות חומרי הגלם, סוג החיפויים, הצבע והמיקום של כל אלמנט בחלל. כשמעדיפים סגנון מסוים כמו הסגנון הכפרי, הוא יכול להיות יוקרתי מצד אחד ומצד שני להיות חמים ואינטימי. השימוש בעץ מלא, חומרים טבעיים וצבעי פסטל יעניקו את המראה המושלם. לעומת זאת, סגנון מודרני בו האלמנטים בוהקים ובקווים ישרים והחומרים הם מתכת וזכוכית, ייראו פשוטים וביחד עם זאת אלגנטיים ויוקרתיים. גם חדרי השינה בסגנון זה זוהרים ומשדרים יוקרה של מתכת נוצצת. סגנון נוסף המשרה אווירה יוקרתית הוא הוינטאז' בו הרהיטים כבדים ועתיקים ומעוטרים בזהב. גם חדרי השינה מעוטרים בווילונות קטיפה כבדים ומיטות חופה. הטרנד החדשני יותר הוא הסגנון האקלקטי בו מעצבים את הבית במראה חדש מול ישן, משתמשים בשילוב כמה סגנונות ובאלמנטים יוקרתיים ועתיקים.

מרחב אסתטי משדר יוקרה
עיצוב בתים או עיצוב משרדים יוקרתי הכולל אסתטיקה ומרחב נותן הזדמנות ליצירת חללים משותפים עם פונקציות פרטיות. פיזור הריהוט צריך להיעשות בצורה חכמה על מנת שהחללים יהיו מרווחים ופרטי הריהוט צריכים להיות חלק ממנו בהתאם לסגנון הנבחר.שחר פרנס מעצב פנים ואדריכל יכניס את החידושים הרלוונטיים לפי הצרכים והטעם האישי שלכם ויסייע להגשים לכם את חלום היוקרה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה